Kørekort til bil? Tag det hos Pihl !

Skal du med til næste holdstart. Ring på telefon 20 55 62 62 ​

Hold 2016

Holdet tirsdag den

4. oktober er fuldt booket.

Næste holdstart bliver

Onsdag den

9. november

Ring på 20 55 62 62 hvis du mangler flere oplysninger.

​Pihls Køreskole i Støvring

At vælge køreskole er en tillidssag. Hos os giver vi én garanti - nemlig ærlighed.

Vi har ingen skjult dagsorden om, at elever som minimum skal køre 10 eller flere ekstra timer udover lovkravet.

Når eleverne kan navigere sikkert rundt i Aalborgs gader, og udviser ansvarlighed og forudseenhed - så indstiller vi, i samråd med eleven, gerne til en køreprøve. En del kan nøjes med de 16 lektioner, mens andre bliver nødt til at køre flere - alle ønsker vist sikre bilister på vejene.

Hos os må man også gerne fortryde sit valg. Her koster det ikke flere tusinde kroner at springe fra en tilmelding, men vi vil da gerne vide det i god tid, så pladsen kan gives til en anden.

Inden køreskolen vælges, så tal med venner og venners forældre om deres oplevelse af køreskole. Derved får I et reelt billede af netop den  køreskole, som de har brugt. En hjemmeside fortæller måske ikke hele sandheden, men den fås i hvert fald hos kammeraterne.

Se de tre korte YouTube-film før du vælger køreskole

Historie

Køreskolen har været i Støvring siden 2012 og kørt med både mindre og større hold. Uanset holdstørrelse
bestræbes der på at skabe en god kontakt mellem elev og underviser.

Undervisningen tages seriøst, men der skal være plads til humor og hygge. Vi griner med hinanden og ikke ad hinanden - og dumme spørgsmål findes ikke her.

​Køreskolen udvider

Til at sikre, at alle elever får et godt forløb fra start til slut, er både kørelærerne Carina og Ole, kommet til gruppen i Støvring.

Biler

• Carina kører hvid Citroen C4
  • Ella kører hvid BMW 118
  • Ole kører blå Ford Fokus
  • Benny kører grå Citroen C4

For alle biler gælder, at det er biler i mellemstørrelse, hvilket gør dem velegnede til både by- og motorvejskørsel.

Ligeledes er de blinde vinkler minimeret på modellerne, så eleverne har gode orienteringsmuligheder i alle biler, hvilket er en stor fordel i bykørsel og under parkeringsmanøvrer.

Vi støtter

​Firmainformation