Kørsel​

​Når eleven har været på lukket øvelsesplads er det tid til at komme ud i trafikken.

Kørslen foregår altid med en uddannet kørelærer ved siden af, der heldigvis også har pedaler.

​Her øves de manøvrer, som er gennemgået i teorilokalet, således at eleven føres fra de letteste manøvrer frem til de sværere.

Vores elever lærer at køre i Aalborg, ligesom den praktiske prøve også foregår i Aalborg. Dermed er eleven godt rustet efter bestået køreprøve, og kan køre alle steder - når blot denne bykørsel holdes vedlige.

Når vi når til slutningen af de 16 lovmæssige lektioners kørsel, tager elev og kørelærer en snak om, hvorvidt eleven er klar til en køreprøve - køreprøven foregår selvfølgelig i den bil eleven er vant til at køre i.​​

​Se de tre korte YouTube-film før du vælger køreskole

★★★★★

Vurderet 5 / 5 stjerner på baggrund af mere end 85 anmeldelser på Facebook